دست نوشته هایم

روز نوشته ها

دست نوشته هایم

روز نوشته ها

خداحافظ

دل بکن از منو عشقم ، بذار دستامون جدا شن. 
سهم من شبای تاریک ، سهم تو فردایی روشن.
مجبورم نکن بگم که به تو هیچ حسی ندارم،  
آخه این دروغه اما دیگه چاره ای ندارم..
تو بدون تا آخر عمر از دلم نمیری هرگز.خیلی ساده ، خداحافظ ، خداحافظ ...  
 
(۱۲ مرداد ۱۳۸۸ )
نظرات 1 + ارسال نظر
بنجامین 1388/07/30 ساعت 12:45 ب.ظ http://tbag-lans.blogsky.com/

فریادم در سکوت است ...

تشنه ام در آب ...

گریه هایم در موج پر خروش دریای احساسات ...

گریه هایم بی اشک ...

پروازم درباد ...

من نشسته تنهای تنها در کنار اوهام ...

وهم آید همی در کنارم ...

اندازد گلیم پیک نیکش در هوای احساسم ...

من دیگر هیچ ندارم ...

سیگارم برلب ...

قهوه ام نیم خورده ...

من دگر هیچ ندارم ...

جز وهم خیال انگیز چشمهایت ...

من منم ، بی تو ، بی خودم ...

چرا من بی توام ...

چرا من بی توام ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد